Harmadik Évad 31. rész

.:: Louis szemszöge::.

A kanapén feküdtünk. Rajtam csak egy törölköző volt. Rajta meg egy köntös és egy törölköző amibe a haját csavarta.
- Hiányzott már ez. - húztam magamhoz, majd adtam egy cuppanós puszit az arcára.
- Ha húztál volna gumit a farkadra, akkor tovább élvezhettük volna a gondtalan házas életet.
- Persze az én hibám. - forgattam a szemem.
- Nem. - rázta meg a fejét.
- Én már nem értem.
- Semmit nem bántam meg. - fúrta bele az arcát a nyakamba, majd ott kezdett el szuszogni.
- Mi lenne ha egy hétre elmennénk.
- Hova, mikor?
- Bárhova, évfordulónk alkalmával.
- Benne vagyok, ha leszervezed, hogy Lucas-ékkal mi legyen.
- Megoldom. - vágtam rá azonnal.
- De nem valami örült Harry-re bízd őket. Még mindig azt mondom, hogy rossz hatással van rájuk.
- De hát ő a keresztapja Lucas-nak.
- Tudom, de Harry nevelje fel a saját gyerekét. Szegénynek ne varjunk a nyakába még kettőt. - nézett fel rám.
- Mindent elintézek, neked csak napra készen kell állnod. Egy hét múlva.
Hirtelen kicsapódott az ajtó, és Soffy és Lucas jött be rajta rohanva.
- Képzeld el apa. - mászott fel Soffy az ölembe - Lucas végig egy lánnyal volt a játszótéren.
- Nem is igaz. - bujt bele Zoe mellkasába.
Richard bejött és rosszalló pillantással köszönt nekem. Még mindig nem fogadta el, hogy Zoe meg én összeházasodtunk. Szerintem soha nem fogadja el. Amúgy meg annyira bírom. Folyamatosan magyaráz nekem, hogy milyen apa vagyok. Mert nem csak a gyerekekkel törődök hanem Zoe-val is. Csak egyszer ne legyen a közelbe Zoe és megmutatom neki ki nem volt minta apa. Nem tudom, hogy ki hagyta el a gyerekét, hogy egy másik nővel összefeküdjön.  
- Mi történt a játszó téren? - simogatta Zoe Lucas fejét.
- Semmi. - bújt bele még jobban.
- De. Nem is játszott velem. Végig azzal a lánnyal volt. - kezdett el szipogni Soffy.
- Ne sírj. - simogattam a hátát. Ő is bele fúrta az arcát a mellkasomba, majd elkezdett szipogni - Soffy ne sír. - vettem fel a karjaimba, majd hirtelen feldobtam. Mire Zoe haja égnek állt, Soffy meg angyalian felkacagott.
- Engem is. - jött oda Lucas.
Feldobtam őt a levegőbe, mire angyali kacajjal ölelte a nyakam, majd adott egy puszit az arcomra.
- Jól vagy? - kérdeztem Zoe-tól, mert túl fehér volt az arca.
- Te retardált állat... - akart bele kezdeni, de rátettem a mutató ujjam a szájára.
- Ne a gyerekek előtt. - adtam egy szűzies csókot az ajkára. Oda hajoltam a füléhez - Este suttog mocskos dolgokat a fülembe.  
Zoe szemét forgatta, majd felkelt a kanapéról és megindult felfelé.
- Apa éhes vagyok. - mászott fel mellém Soffy.
- Mit szeretnél enni?
- Nutella-t.
- Anyja lánya. - forgattam a szemem, majd felkaptam és kivittem a konyhába. Adtam neki egy kanalat, miközben felültettem a pultra, majd megkerestem a Nutella-t.
- Parancsolj hercegnőm. - adtam oda neki, mire bele mártotta a kanalát és össze kente vele azonnal az arcát.
Hatalmas csörömpölést hallottam a nappaliból. Soffy levettem, majd oda adtam neki a Nutella-t. Leült a földre és ott evett tovább. Mikor beértem a nappaliba láttam, hogy Lucas a földön sír mellette meg virág szerep szét vannak törve. Mex tiszta sár. 
- Itt meg mi történt? - jött le Zoe idegesen, miközben a pólóját húzta fel
Zoe azonnal felvette a sírló Lucas, én meg bementem a konyhába, hogy Soffy ne legyen egyedül.
Kanala társaságába hoztam ki a nappaliba.
- Mi történt? - kérdeztem miközben leültem melléjük.
- Homokozni akart, és meglátta a virágot. Mi lett Soffy-val? - pillanatot a nyakig Nutellás lányra.
- Éhes volt. - vontam meg a vállam.
- Segítesz megfürdetni őket.
- Persze. - vettem el Soffy-tól a kanalat.
Felvittük őket a fürdőbe, majd én beállítottam a vizet, Zoe közben vetkőztette őket. Nyomtam bele habfürdőt, majd bele tettük őket. Elővették a játékaikat, mire én elmentem felöltözni. Így estére. Felvettem egy boxert, meg egy szabadidő alsót is visszamentem a fürdőbe. 
- Segítsek? - guggoltam le Zoe mellé.
- Hozol töröközőt? - kérdezte, mire én már el is tűntem.
Miután sikeresen rajuk erőltettük a pizsamájukat. Kiharcolták, hogy mesét nézzenek.
Szóval úgy mint reggel. Mindenki az ágyon van. Zoe és én beszélgetünk. Soffy és Lucas meg figyeli a mesét. Alex meg Mex meg már az igazak álmát alusszák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése