Harmadik Évad 36. rész

.:: Jazz szemszöge ::. 

Beszéltem Zoe-val. Nem tudom, mit értet meg belőle de már nem is érdekkel. Mi lenne, ha leülnék vele megbeszélni? Ez az egyetlen kérdés ami érdekkel, vagy érdekelhet, de talán nem most kell megtudnom.
- Gyönyörű vagy! - mondta mikor oda értem a megbeszélt találka helyre.
- Mi a baj anya? - nézet rám Sam.
- Semmi. - mosolyogtam rá - Ma elmegyünk házat nézni itt. Rendben? - néztem rá.
- Oké. Itt maradunk?
- Lehet. - válaszoltam.
- De mi lesz a testvéreddel?
- Nem tudom még. Majd később beszélek az ügyvéddel és lehet, hogy haza kell menni, a papírok miatt, de semmi komoly. - mondtam a kis lányomnak.
- Akkor ide költözünk igaz? - kérdezte meg a legfontosabb kérdését.
- Igen. - mosolyogtam rá - De csak, ha te is szeretnéd.
- Hozzuk a kutyákat és Lemon-t? - kérdezte meg én csak nevetni tudtam.
- Igen elhozzuk őket is.   
- Akkor tökéletes lesz, de együtt választunk. Jó? 
- Igen  is kisasszony. - pusziltam meg. 
- És mi lesz Zayn bácsival?  
- Hát ezt én is szeretném tudni. - mondtam.
- Szereted igaz?
- Lehet. Nem tudom én sem. - válaszoltam a lányomnak.
- Fogsz még vele beszélgetni?
- Szerintem igen, mert zavaros volt, amit próbált elmondani nekem. Egyszer meg kell hallgatnom, elvégre ezt követeli az illem. - mosolyogtam rá.
- Igaz. És itt mit fogsz dolgozni?
- Szétnézek az iskolákban, kell-e közgé tanár, vagy dráma tanár, ha igen akkor azt, ha nem még nem tudom, de neked mindenféleképpen kell egy iskola. - mondtam el a tervet.
- Rendben, mi lesz? 
- Nem tudom kincsem. Én az elválás mellett döntöttem, de van egy olyan érzésem, hogy nem sokára Bleake-t és Zayn-t is meg kell védeni Zoe-tól.
- Miért?
- Mert ha rá jön mi történt, nagy galiba lesz. 
- Felöltözök és megyünk házat nézni?
- Igen. De előtte én felhívom az ügyvédemet.
- Jó. - ahogy kiment a fürdőszobába, már intéztem is a telefont. Meg beszéltük, hogy egy hét múlva haza megyek, alá írni a papírt, ő beszél Bleak-el és elintézi az intézni valót. A ház értékének fele az enyém lesz. Itt keresünk egy házat. Ki pakolunk az ottaniból, elhozzuk az állatokat és beszélek még majd Zoe-val.
"Ami azt illeti ők nem a családom, egy filmre készülünk és kikötötték, hogy együtt kell csinálnunk addig mindent, amolyan szerződés szerűség és az egész ház és cukrászda be van kamerázva." - csengett a fejemben a gondolat világa. Nem lényeges nem gondolkodhatok most ezen vannak fontosabb dolgok is. 
A közelben van egy iskola, oda elmegyünk Sam-el és megnézzük, hogy mik a lehetőségek. A jegyeket meg majd este lefoglalom, hogy jövő héten visszarepülhessünk. Elhozom a kocsimat is és meg lesz oldva minden. 
- Kész vagy? - néztem a lányomra.
- Igen anya, először hova megyünk?
- Mit szólnál egy iskola látogatáshoz? - néztem rá.
- Rendben. Indulunk? - egy igennel válaszoltam a kérdésére és bementünk a közeli iskolába. Tanítás folyt. Az igazgatói irodánál kezdtünk.
- Jó napot kívánok! - köszöntem - Elnézést a zavarásért, de szeretnénk önnel beszélni. - mondtam az igazgató asszonynak.
- Jó napot! Jöjjenek be! - invitált be minket az irodájába. Sam le ült mellém. Én bemutatkoztam az igazgató nőnek, és elmondtam, hogy szeretném a kislányomat beíratni és ha lehet szeretnék itt is dolgozni. - Nézze Jazmine, nem tudok önnek konkrét és határozott igen-t mondani. Mivel tudom, hogy színésznő volt és itt felkapott lenne. Tudja a sajtó. A lánya pedig, nem biztos, hogy megállná a helyét az iskolában, az ön múltja miatt.
- Értem. Rendben és köszönöm. - keltem fel a székből és indultam kifelé a folyosóra.
- De egy esélyt megérdemelnek. - hallottam a hangot a hátam mögül.
- Igazán? -  fordultam vissza és rá szögeztem a tekintettem.
- Igen, örömmel várom, mint dráma tanárnőt és ének tanárnőt, de ha tud rajzolni oda is felvenném. A kislányát is várom. Kérem holnap után hozzák be a szükséges papírokat és akkor már kezdhetnek is.
- Köszönjük. Hálásak vagyunk. - mondta Sam.
- Nincs mit kisasszony. - mosolygott Donna igazgató.
- Köszönjük. Viszlát holnap után. - köszöntünk el egymástól.
Utána ház nézőbe voltunk Sam-mel megtaláltuk a megfelelő házat, szinte elsőre Négy szobás, két fürdőszobás családi ház. Az elosztása is tettszik és az ára is megfelel a költségeknek. Be bútorozva szeretném megvenni, mert nem tudok elhozni onnan bútorokat.
A ház nézés után elmentünk vásárolni. Majd még bolyongtunk a városban és össze futottunk Zayn-el is, aki meghívott vacsorázni engem. Sam, azt mondta, hogy beszéljek a bohóc bácsival ő majd vigyázz rá, felhívtam Enrikét és tényleg vigyázott rá. Örültem neki, mert tényleg meg kell beszélnem Zayn-el egy pár dolgott.  Utána vissza mentünk a szállodába, megrendeltem a jegyeket és készültem a vacsorára.
- Húha csinos vagy! - ölelt  meg Sam.
- Köszönöm. Vigyázz rá! - mondtam Enrike-nek és már kopogtak is.
~ Zaynnel~
- Köszönöm, azért hívtalak ide, hogy megbeszéljünk egy pár dolgot. - mondtam a fekete hajú férfinak. - Hűha... - mondtam, mikor oda vezetett az asztalunkhoz.
- Tudom, hogy nem randi, de gondoltam megünnepelnénk, hogy ismét végre szóba állsz velem. - mentegetőzött.
- Zayn, most nem azért jöttem, hogy a múltról beszéljek, vagyis nem csak azért.
- Hát akkor?
- Szeretném ha tudnád, hogy már nem haragszom rád és megbocsájtottam neked. Tudod Sam döbbentett rá, hogy igazából köszönettel tartozom. - vallottam be.
- Hűha... nem vagy ellenséges. - nézett a mély barna szemeivel az én kék szemeimbe.
- Most tényleg nem. - ittam bele a pezsgőbe. A beszélgetésünk elég érdekes témák felé halat és talán mindketten egy kicsit elbódultunk a pezsgő és a bor hatására. Mikor felkeltünk az asztaltól Zayn felém fordult.
- Akarlak! - mondta és megcsókolt.
- Én is. - szívtam be a férfias illatát. Kimentünk az éteremből és hívtunk egy taxit, már annak hátsó ülésén bevadult az erotikus fantáziánk, így az első hotelnél megálltunk. Vettünk ki egy szobát a mai éjszakára. Lifttel mentünk fel az emeletre, ahol már néhány ruha darab le került rólunk.
A szoba ajtót becsaptam a lábammal és egymásnak estünk. Először az ajkamat csókolta majd a harapdálta és szívogatta a nyakam.
A pikáns aktusunk végén csak ennyit kérdezett:
- Szeretsz? - nem tudtam mit mondani, de még is válaszoltam.
- Hamarosan meg tudod. - csókoltam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése